Polityka Zwrotów
Polityka Zwrotów
§ 1 Definicje
- Wszystkie terminy użyte w Polityce Zwrotów pisane z dużej litery, które nie zostały zdefiniowane w niniejszej Polityce Zwrotów należy rozumieć zgodnie z ich definicją określoną w Regulaminie Strony.
- Strona – portal internetowy dostępny pod adresem internetowymi www.adonica.pl umożliwiający korzystanie z internetowej rezerwacji.
- Właściciel – Anna Donica Studio Urody z siedzibą os. 35-lecia 8/37, 05-660 Warka, NIP: 7972026545.
- Użytkownik – każda osoba fizyczna, która ukończyła co najmniej 16 roku życia, posiadająca co najmniej ograniczoną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, korzystająca ze Strony.
- Rezerwacja – rezerwacja usług na zasadach i w sposób opisany na Stronie, świadczonych przez Właściciela dokonywana przez Użytkownika za pośrednictwem Strony.
- Regulamin – niniejszy regulamin, stanowiący treść Umowy zawieranej przez Użytkownika z Właścicielem znajdujący się pod adresem internetowym http://adonica.pl/regulamin.
- Usługa – działanie oferowane przez Właściciela na zasadach i w sposób opisany w ramach Strony, które może zostać objęte Rezerwacją.
- Umowa – oznacza umowę o świadczenie Usług, zawierana pomiędzy Użytkownikiem, a Właścicielem, na zasadach przewidzianych w Regulaminie.
- Płatność – zapłata Ceny dokonywana przez Użytkownika na rzecz Właściciela.
- Cena – łączny koszt Usług objętych Rezerwacją wyrażony w złotych polskich (PLN), do którego zapłaty zobowiązany będzie Użytkownik pod warunkiem skorzystania z Usług lub nie zrezygnowania z nich w terminie określonym w niniejszym regulaminie.
- Zwrot Płatności (dalej także jako “Zwrot”) – zwrot świadczenia pieniężnego spełnionego przez Użytkownika na rzecz Właściciela.
- Polityka Zwrotów – niniejszy dokument stanowiący zasady Zwrotu Płatności dokonywanych poprzez Właściciela.
- Termin Rezerwacji – konkretna data i godzina, na którą Użytkownik dokonał Rezerwacji
- Rezerwacja – rezerwacja Usługi dokonywana przez Użytkownika za pośrednictwem Strony.
- Dzień Roboczy – Dzień inny niż sobota oraz dzień ustawowo wolny od pracy na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
§ 2 Typy i sposoby Płatności
- Właściciel posiada możliwość przyjmowania Płatności w zakresie Rezerwacji:
- przed realizacją Usługi (Przedpłata/Opłata rezerwacyjna)
- po zrealizowaniu Usługi (Zapłata)
- Użytkownik przed realizacją Usługi może dokonać Płatności podczas rezerwacji za Pośrednictwem serwisu PayU w następujący sposób:
- Szybki przelew
- BLIK
- Karta płatnicza
- Zwrot Płatności Zwrot zostanie dokonany tym samym sposobem, którym dokonywana była Płatność.
§ 3 Zasady zwrotów Płatności
- Każdy Użytkownik odwołujący Rezerwację zgodnie z terminami określonymi w Regulaminie Strony ma prawo do uzyskania Zwrotu Płatności jakiej dokonał w formie Przedpłaty w pełnej kwocie.
- Odwołanie Rezerwacji przez Użytkownika nie zachowując terminów określonych w Regulaminie Strony lub niestawienie się Użytkownika w miejscu wykonywania Usługi w Terminie Rezerwacji daje prawo Właścicielowi do zachowania Płatności jakiej Użytkownik dokonał w formie Przedpłaty.
- W sytuacji, gdy Rezerwacja nie może być zrealizowana z winy Właściciela lub Właściciel odwoła Rezerwację, dla której Użytkownik dokonał Płatności w formie Przedpłaty, Właściciel jest zobowiązany do Zwrotu Płatności w terminie 3 Dni Roboczych od daty odwołania Rezerwacji.